2009-09-24
 09:01:14

Changes will come.

God morgon, sitter i skolan just nu. Det börjar bli enformigt, det här.
Idag slutar jag tjugo över tre och ska till Farsta en sväng med Jesper. Sen ikväll är det match på Liseberg, Örby möter Tullinge, och i Örby är det några gamla klasskompisar samt andra bekanta killar jag känner, som ska spela. Ska bli kul att se. Armin smsade mig när jag satt på bussen och påminde om matchen, självklart ska jag försöka gå. Kanske får med mig brorsan också, haha.


Idag ska vi se resten av filmen (ska försöka att inte somna...) och sen prata om den. Det var inte kul igår, lär inte bli kul idag heller. Det blir nog inte svårt att somna idag igen.


Vi hörs senare, ha en fin dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: