2009-09-24
 10:06:45

Ännu en födelsedag idag

Nu helt plötsligt lossnade det och några idéer angående projektet ploppade upp. Jag har ju helt glömt bort att berätta om provinsen mormor och morfar bor i - där mamma och hennes syskon är födda. Så det är något jag håller på med just nu.


Har ju glömt att gratta Antonia som fyller sexton år. Önskar dig en fin födelsedag!
Jag känner så många som fyller år i september. Ganska kul, med tanke på att det är "min" månad också, hehe. Det var ju trots allt nio dagar sen jag fyllde år. På ett sätt känns det som att det gått mer än nio dagar, fast samtidigt har ju tiden gått så himla fort.


Jaha okej... ja jag hade inte mycket mer att dela med mig av. Hörs sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: