2009-09-28
 19:34:58

2 dagar kvar

Hej! Kom hem vid fem ungefär, slutkörd. Spanskan gick bra ändå, så pass bra att jag fick gå tidigare om jag ville. Men jag hjälpte mina klasskamrater med lite verb och annat, sen gick vi lite tidigare. Har nu en halv bibel i väskan jag ska hinna läsa igenom tills på fredag då vi har prov i spanska. Det kommer nog gå bra, jag kan det mesta i alla fall.


Jaha... så nu är det två dagar kvar då. Känns lite konstigt. Många kanske tycker att hela grejen med att jag byter från den här bloggen till en annan är onödig. Någon sa till och med att det är mer opersonligt på Finest. Det kanske känns som det, ja. Men jag ska tänka på det och försöka göra den nya bloggen så personlig som möjligt. Jag lovar.
Tänkte köra en liten sammanfattning av min tid här genom några frågor jag fått på mejlen, som faktiskt ska bort nu, haha.


1. Hur länge har du bloggat? Läste att du hade en annan blogg tidigare?
Sen december 2006. Ja, det hade jag, däremot finns den fortfarande kvar här för er som vill kolla. Bestämde mig i mars 2008 för att byta blogg, och nu ett år senare byter jag blogg igen.

2. Hur många inlägg har du skrivit totalt?
Det vet jag inte, dryga 1100 ungefär.

3. Känns det som ett tvång att blogga?
Nej egentligen inte. Alltid kul att blogga och få dela med mig! Däremot kan det ibland kännas lite skumt att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag och då kan jag komma på mig själv med att nästan tycka att det är ett tvång.

4. Känner du likt många andra bloggare att läsarantalet är viktigt för ditt bloggande?
Nej. Att blogga ska vara något kul och man ska inte blogga bara för att tjäna pengar eller få fler läsare, utan just för att man tycker att hela grejen är rolig och att man gillar att helt enkelt dela med sig.

5. Varför börjar du blogga på Finest nu?
Vet inte, tröttnade på denna sida, antar jag. Det finns en del funktioner som saknas här men som finns på Finest, om jag kan uttrycka det så kort. Det kan vara skönt med en förändring också. Får se om jag kommer tillbaks eller inte. :)


Ska ta och hitta på nåt annat, men jag hör av mig sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: