2009-05-10
 22:04:57

Fått lite motion i alla fall...

Var som sagt hos F idag, gick ner till Robbans och köpte lunch där, sen såg vi teve, jobbade lite på hans engelska.
Fick skjuts hem strax efter sex, pappa var lite sur för att jag kom hem halv sju när jag egentligen skulle varit hemma sex för att äta. Jag var dock inte så hungrig, smällde ju i mig en stor kebabrulle vid tre... Okej, herr Matvrak hjälpte mig lite på traven. Så jag åt inte upp hela själv. Haha.

Gick en promenad med Emilie efter maten. Vi har inte setts på ett tag nu, så det blev en hel del att prata om. Vi gick och gick, pratade och pratade. Till slut insåg vi att vi hamnat i Fruängens centrum. Vi hade varit ute och gått i en timme. Tar det en timme att gå till Fruängen var det nog bra att vi tog bussen hem sen igen. Det var skönt, för det började bli kallt ute, dessutom var mina fötter ganska trötta.

Skulle ha varit hemma åtta för att fika med familjen, men bussen från Fruängens centrum kom 20.27... Vem låg illa till, tror ni? Först kom jag hem en halvtimme för sent, halv sju istället för sex, för att äta mat. Sen kommer jag hem en timme för sent efter min promenad med Emilie. Men när jag pratade med mamma och nämnde att vi gått hela vägen till Fruängen blev hon genast gladare och glömde bort att jag var sen. Hon gillar när jag rör på mig. Haha gullegull.

Ska försöka sova snart, läsa igenom mitt tal någon gång först. Gud, jag ska hålla tal på torsdag... Om fyra dagar! Hjälp!
Jag har sån ångest. Motionsdagar är på g i skolan. Ett, Sjöängsloppet. Två, friidrottsdag på Kärrtorps IP. Aaaah. Jag är aldrig i form för dessa dagar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: