2009-05-04
 22:02:10

4/5-2009

Usch, kom hem efter skolan helt genomsvettig efter idrotten, så det bar av in i duschen direkt. Jag gillar inte att duscha i omklädningsrummets duschar, delvis för att det misstänks finnas mögel i avloppet som gör att det luktar så vidrigt och starkt i hela omklädningsrummet, dessutom är det mycket behagligare att duscha hemma. Därför är det bra att sista lektionen på måndagar är idrott, och inte mitt på dagen. På torsdagar däremot har vi idrott som första lektion och då blir man allt illa tvungen till att ställa sig i duschen och hålla andan. Det låter kanske inte så illa, men när ni väl försätter er i samma situation som vi lever igenom två gånger i veckan, lär ni förstå.

Jaha, så nu är klockan lite efter tio Jag fick ur mig lite mer att skriva i religionsarbetet, men börjar känna mig klar, läskigt nog. Imorgon är det nationella prov i matte, vet inte vilken del men det lär väl gå bra hoppas jag. Vi slipper hem- och konsumentkunskap och får lite sovmorgon på köpet, tjugo minuter tackar man inte nej till. Ska göra det bästa jag kan av min morgon och ändå gå upp den tiden jag vanligtvis gör på tisdagsmorgnar när vi börjar 8:10, jag ska upp sju, blogga lite och gå in på Webbmatte, undersöka sidan och alla grejer man alltid får höra ska hjälpa. Vi får väl se.

Johanna fyller 16 idag! Grattade henne i skolan idag och frågade vad hon fått, hon sade sig ha fått en ny mobiltelefon hittills. Det kanske var på tiden, den gamla vita Sony Ericsson-telefonen hon hade började nog bli lite gammal.

Ska försöka hitta på annat att göra innan jag somnar, hoppas ni hade en trevlig dag trots det konstiga vädret. Puss på er och godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: