2009-05-30
 20:49:19

Stockholm Marathon

Usch, jag är rätt dålig på att hålla löften. Men idag har jag varit inne i stan hela dagen för att se när folk sprang Stockholm Marathon. Vissa gjorde på sig i år igen, äckligt när lukten svepte förbi med deras språng. Usch.
Som vanligt var det en kenyan som vann hela grejen, en man. Riktigt bra fart hade han också. Jag fattar inte hur de orkar.
Stod och kollade efter Martin, men jag hittade inte honom bland alla människor, men jag är osäker på om han ens skulle springa? (9c, hjälp mig.) Nåja. Mamma hittade två av sina kompisar som sprang, sen drog vi och åt.

Det har varit en riktigt fin dag idag, eller hur? 28 grader, konstant sol och inga som helst moln på hela himlen. En riktig dröm som man gärna återupplever några gånger.
Ska packa klart efter att jag duschat, sen ska jag sova och så möts alla vid Tekniska Högskolan vid 11.30 imorrn. Hoppas det blir kul.

Jag får se om jag hinner skriva lite mer senare, ska försöka hinna. Puss på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: