2009-05-09
 17:41:08

Lördag tidig kväll

Träffade Sandra inne vid T-centralen. Det blev lite krångel med exakt vart man skulle ses där vid tunnelbanan... men det löste sig till sist. Vi gick upp och satte oss utanför Wayne's Coffee, snackade en hel del om livets problem och händelser, om allt som händer runt omkring och lite annat. Det var skönt att bara få träffas och snacka ett tag.
Sen gick vi in på Gina Tricot, men jag kände verkligen då hur shoppingtrött jag blivit. Hittade ingenting snyggt alls, och i "normala" fall hade jag hittat minst två eller tre plagg jag velat ha. Men ingenting. Kanske berodde på bristen på pengar, men jag tror att det är som sagt, shoppingtrötthet. I sommar hoppas jag att den är borta, för då vill jag köpa lite nya kläder.

Jag har inte så mycket mer att berätta, drog hem vid halv fem ungefär, sitter bara hemma nu och tar det lugnt, innan vi ska börja fixa med mat och grejer. Hörs sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: