2009-05-07
 22:32:59

Hjärndöd

Tjena!
Kom hem nio ungefär, mötte på mamma utanför som tagit sig en joggingrunda.
Jag kom till Fredrik efter skolan och mötte på Niklas där också, de åt lunch. Vi satt och pratade ett bra tag om hur de haft det i Bryssel och hur allt varit hemma när franskagruppen varit borta (på många ställen ett rent helvete). Det var skönt att träffa dem igen faktiskt.
När Niklas gått fick jag en överraskning av Fredrik, i form av detta:





Äkta belgisk choklad! Sägs vara världens bästa och lyxigaste choklad, och smaken sade ungefär samma sak. Åh, himmelskt! Tack!

Åh, jag orkar verkligen inte jobba mer. Jag har arbetat sönder min hjärna, är psykiskt nedbruten på andra sätt och jag har verkligen ingen ork. Satt hos Fredrik ett tag och fick prata av mig, gråta ut. Skönt att få göra så ibland.

Nej, dags att återgå till jobbet nu då. Hörs imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: