2009-05-08
 15:43:03

Invincible

Kom hem för inte så längesen, är helt slut. Fan, jag sov ingenting i natt. Jag orkar inte ha det såhär längre, det funkar inte.
Idag vart det ganska lugnt i skolan. Jobbade med akustik hela förmiddagen på INT, sen var det lunch. Några konstiga, ostsmakande biffar. Blah.

Idag sjöng jag... (suck) Aaaah! Hoppas det inte lät allt för hemskt. Utmanade Fredrik och Niklas på karaoke, 80-talsmusik. Gissa vem som vann, alla låtar?! Vi sjöng till dessa låtar:
1. Soft Cells "Tainted Love"
2. Survivors "Eye of the tiger"
3. Alice Coopers "Poison"

Inga glada låtar där inte. De två sista är ju lite grabbiga måste jag säga. Det var nog en rejäl pungspark att två killar blev slagna av en tjej i dessa låtar.

Ikväll har jag inga planer, tänker antingen ta mig själv ut på en promenad, en stund för mig själv att bara tänka, eller så är jag tråkig och sitter hemma. Wow. Kul.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: