2009-05-22
 16:25:25

Vredesutbrott

Idag blir det nog mycket tanke- och arg-inlägg. Det här inlägget blir ganska aggressivt, so it's filed under the category "ARG".
Okej, till ämnet då. Tjej(skit)snack. Jag är så trött på det att jag skulle kunna sälja min familj för att slippa skiten.
Förhoppningsvis kan man växa ifrån det, men jag har sett och hört äldre tjejer hålla på likadant. Jag längtar inte.
Usch, fy och blä, varför kan man inte bara lägga av? Själv håller jag mig undan det så gott det går, såvida personen i fråga inte förtjänar det rejält. Men även det är ju fel, det vet jag också.

Killar, de är ju inte alls såhär. Jag har pratat med killarna i klassen och de bara garvar åt tjejer som håller på såhär.
Snackar skit bakom ryggen (patetiskt), spelar falska (vet vi många som gör...!) och är idioter. AAAAAAAAH, KAN MAN INTE SLIPPA DET BARA?
Sköt du ditt så sköter jag mitt. Jo, eller hur. Det skulle nog hålla länge.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: