2009-05-14
 15:10:50

Skamlösa förslag!

God eftermiddag!
Slutade två idag, väldigt skönt. Fram tills typ nu lyste solen ute, men den har såklart försvunnit, kikar fram lite då och då. Det har även börjat blåsa nu också. Tråkigt! Usch.
Just det, jag höll ju tal idag. Det gick faktiskt åt helvete, grad ett. Stammade, snubblade över orden, men jag försökte. VG+ för besväret. Det var nog värt det, med tanke på att mitt sämsta tal fick G+. Making progress, I guess.

Just det, jag måste visa en lite rolig grej. Kolla här:



Såna förslag får man ju ibland... och folk som ger en komplimanger, vilket är gulligare. Men såna där skamlösa förslag skrattar jag bara åt.


Joakim

Grattis till ett VG+, mycket bättre än vad jag fick när jag gick i nian kan jag erkänna. Vem har du som lärare förresten? Du går väl i Sjöängsskolan? Min gamla skola (:



PUBLICERAT: 2009-05-15, 00:28:51 | URL: http://merryhappy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: