2009-05-19
 22:27:04

JAG SLÅSS OCH HÅLLER KROPPEN VARM...

Såg ni Desperate? Wow. Mina ögon var fan inte torra när jag stängde av teven, kan jag lugnt säga.
Det känns tomt utan Edie, hon var ju den man älskade att garva åt, medan hemmafruarna irriterade sig på henne. Tills hon dog. Well well, man har härliga minnen av henne.

Dags att sova strax, kolla igenom uppsatsen i svenska/religion och put the lights out. Imorrn kör vi på med SO/SV från halv nio till elva, lunch, sen Sjöängsloppet 13.20, som tidigare skrivet. Önska mig lycka till, godnatt på er!


Joakim

Någon tycks gilla kent, eller åtminstone Vapen&Ammunition. Det gillar vi, det gillar vi mycket.



PUBLICERAT: 2009-05-19, 23:52:38 | URL: http://merryhappy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: