2009-05-24
 17:39:23

Trött, men kommer vara tröttare imorrn...

Kom hem strax innan fem, helt slut i fötter och ben. Fredrik släpade mig in till Hifiklubben först, där vi lyssnade på musik på ett par högtalare, frågade personal angående priser och grejer, sen drog vi till Elgiganten för att göra ungefär samma sak... och sist men inte minst Media Markt. Dock fick jag protestera emot en stund för att gå och köpa något att äta, min mage skrek av hunger. Vi köpte en varsin paj på McDonald's och vatten, sen återvände vi till den sistnämnda butiken.

Nåja, vi stannade inte där länge. Fredrik fick (äntligen?) nog och så gick vi till bussen för att ta oss hem. När vi gick mot bussen såg vi en blå buss som åkte förbi oss, Fredrik frågade mig "Är inte det där vår buss?" "Nää..." svarar jag, men sen när jag tänkte efter började jag springa utav bara fan. Vi hann precis ta bussen, vilken tur man kan ha.
Åkte till Älvsjö där vi skildes åt, jag bytte till 161:an mot Bagarmossen som tog mig till Örby skola, gick hem därifrån och nu sitter jag hemma här med mamma.

Ikväll ska vi äta en slags köttgryta med ris, vars rester jag troligtvis tar med mig imorrn till Kärrtorp. Har de inte fått nog av idrottsdagar på Sjöängsskolan snart?!


Micah

Hejhej

Kommentera gärna min blogg:D

Vad gör du då?

ps:Fin blogg!<3

www.micah.blogg.se



PUBLICERAT: 2009-05-24, 17:43:46 | URL: http://micah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: