2009-05-07
 10:59:42

Skoljobb

Sitter i skolan och skriver på mitt tal nu... det går inte så bra. Gah, ska hålla tal om en vecka idag! Gissa vem som har panik.
Jag har en massa att jobba på, själva innehållet i talet är jag inte orolig över, men att klara att stå där och tala inför 24 pers... jag blir typ nervös redan nu. Även om jag känner hela klassen sen tre år tillbaka, det är samma sak varje gång. Jag har alltid haft svårt att prata inför folk. Helt galet.

Nåja. Det går ju inte så bra att jobba när man bloggar... Eller hur? ;)
Vi får höras senare. Har möte med balkommittén efter skolan, sen ska jag hem till F och få veta allt om Bryssel. Hoppas ni får en bra dag ute i det fina vädret som äntligen kikar fram. Imorgon blir det till att sola!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: