2009-05-27
 10:39:39

Skola

Sitter i skolan och försöker färdigställa min artikel... det går inte alls bra, så jag tror att jag får jobba vidare i fyrtio minuter på fredagslektionen istället. Janne fick mig att skriva en dikt till dikttävlingen, dikterna ska lämnas in senast på fredag och jag har lämnat in min nu. Var inte så peppad på hela idén för jag brukar aldrig vinna något sådant och jag är inte så bra på att skriva dikter heller. Usch och fy.

Just nu kommer jag inte på något mer att skriva, så jag försöker hitta på något annat i stället. Den här lektionen slutar klockan elva och då har vi lunch, varpå vi har NO, sist slöjd. Hoppas jag hinner sy klart väskan!

Vi hörs när jag är hemma, ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: