2009-05-03
 22:32:03

SATSARE

Franskgruppen åker till Belgiens huvudstad Bryssel imorgon och jag är sur. Förbannat att de får såna möjligheter som vi aldrig kommer att få. Åka till ett land där de talar samma språk som vi studerar, och då får man ju höra exakt hur man bör använda språket. Nej, det är klart att vi inte får, för att i franskagruppen finns det flest MVG-elever som är skötsamma. Bra argument.
Nåja, de förtjänar kanske att ha fått jobba över åttio minuter en gång i veckan för att gå upp fyra i natt och åka till Bryssel i fyra dagar. Eller... nej.

Loggade precis in på Stockholm Skolwebb och hämtade hem mitt religionsarbete som jag måste skriva klart. Imorrn ska vi ju få jobba hemma från 8.30-10.00, så det kan vara bra att ta vara på den tiden. Fram tills nu trodde jag att jag inte skulle kunna jobba med min religion men när Google finns så är allt möjligt, och i vissa fall är det ganska synd.

Nåja, ska fortsätta jobba lite grann nu, vi hörs imorgon bitti. Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: