2009-05-23
 12:42:12

Så går det när man är seg... man missar bussen.

God förmiddag!
Skriver ett snabbt inlägg nu innan jag drar till Visättra. Idag ska vi som sagt träna på musiken som vi ska framföra nu på tisdag, sen ikväll drar vi hit och sover här.
Åh, såg nu att bussen går från mig 12:58, och jag som sa att jag skulle vara hos Fredrik 13... haha. Lycka till!
Nåväl. Igår kväll stannade jag hemma med mamma och gjorde henne sällskap. Vi köpte naturgodis och mango på Vivo, satte oss hemma och såg på Wipeout-specialen och senare gick en film med Heath Ledger på sexan, "Sin Eater". Bra film, synd att han dog bara. Själva skådisen, menar jag. Alla vet vi ju hur det gick för stackars Heath i februari förra året.

Vi gick upp vid tolv ungefär, gjorde äggröra med bacon och åt yoghurt till det. Förut trodde jag ju att jag skulle bli laktosintolerant, då jag inte är så förtjust i mjölk eller ost, äter yoghurt väldigt sällan och smöret på mackan är minimalt. Åt antibiotika förut, som dödar alla bakterier i magen, och eftersom mina laktosbakterier inte får jobba så mycket fanns det en risk att de skulle dö ut, och då hade laktosintoleransen trädit fram. Tydligen hade jag inte sån "tur" så jag kan glatt fortsätta käka mejeriprodukter om jag nu vill det.

Vädret ute behöver jag nog inte ens kommentera. Det är grått, trist och förresten regnade det typ hela natten. Man vill ju bara att solen ska komma tillbaka och ge oss 28 graders värme. Pappa och Jesper är i Belgien nu på en fotbollscup, där är det faktiskt ganska varmt. Jag är avundsjuk! Men när franskagruppen var där nu i början av maj var det ungefär samma väder där som här hemma. Skumt.

Nåja. Det kanske inte blev ett så kort inlägg, men jag har ju all tid i världen nu eftersom jag missade första bussen. Tänkte gå och sociala mig lite med mamsen innan jag drar. Vi hörs senare, hoppas ni får en kanonbra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: