2009-05-13
 22:48:06

Pot of gold

Tänkte sova strax, having a big day ahead of me... ska hålla tal på engelskan, står först på listan och jag kommer att svimma av nervositet. Usch... jag hatar såna här moments när man blir så nervös att man hellre sjunker genom jorden.
Vi alla har våra svagheter, min är att stå och prata inför folk. Och det svåra med det är att inte bryta ihop...

Imorgon är det torsdag. En kort skoldag som innehåller en sak som ger mig en stor klump i magen, men som jag beslutat att... strunta i. Det kommer att ge mig men för livet, ser inte bra ut på pappret och... jag vet att jag kommer att få ångra det. Men ingen kan tvinga mig till något som ger mig totalpanik. Gör jag det, kommer jag inte att klara det, och då får jag gå runt och skämmas istället. Nja... jag vet inte. Beslutsångest. Fan.

Nåja. Som sagt ska jag ju sova. Så det gör jag. Hoppas ni hade en trevlig dag. Godnatt!


Joakim

Kommer ihåg precis hur det var, jag var sådär lagom nervös så att hela jag skakade så fort jag skulle prata inför folk förut.



För mig hjälpte det att verkligen veta vad jag pratade om och sen bara improvisera, då blir det som att prata inför vänner och nu är muntliga redovisningar en utav mina starka sidor :)



PUBLICERAT: 2009-05-13, 23:31:30 | URL: http://merryhappy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: