2009-05-13
 17:02:02

Paralyzed

Slutade 14.35 idag, drog raka vägen hem och mötte min bror utanför som gömde sig bakom en buske för att skrämma mig (han såg mig kliva av bussen). Det blir inte ofta man lär träffa honom nu i maj när han har träningar fyra gånger i veckan och en match i helgen. Nästa vecka har han fem träningar och en match. Gud, hur orkar man?
Ikväll är vi hemma själva då mamma är på middag med klassen och pappa ska iväg någon annanstans. Kul kul.

Imorrn ska jag hålla tal på engelskan, står först på listan och jag har panik. Sh*t! Hur ska jag klara att stå inför 24 personer och hålla tal? Jag avundas inte Rebecka och Ludde som ska hålla tal på avslutningen inför oss elever, lärare - och alla föräldrar...

Vädret ser väldigt skumt ut. Det är sol, men mycket moln och det känns som att solen kommer att försvinna snart igen. Så man vet inte riktigt om man skulle våga sig ut eller inte. Nåja, tänkte att vi kan höras senare i varje fall. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: