2009-05-06
 10:45:49

Operation Dagsverke

Igår kväll kunde jag inte blogga, för helt plötsligt slutade Internet, hemtelefon och TV att fungera. Det analoga tv-nätverket var det enda som fungerade, så då satt vi och kollade på det istället, men tyvärr missade jag halva "Desperate Housewives" pga detta. Vi läste lite senare om att någon fiberkabel grävts sönder hos Com Hem så det skulle de fixa. Och nu har de gjort det!
Blev helt tokig igår kväll när jag läste det. Det var en hel del som ringt in till Com Hem (ja, från mobilen, eftersom hemtelefonen inte fungerade...) och det funkade att klaga, för hade ingen ringt in hade det nog dröjt ett tag innan de fixat allt.



Idag i alla fall, ska jag vara hemma hela dagen. Men, det finns en hake; jag måste städa hela huset. Tjäna ihop pengar som jag sen ska ge bort till Afghanistan där de ska bygga nya skolor. Vet inte ens om det är värt det. Haha! Jag vill ju ha pengarna för mig själv...
Nej, dags att börja jobba nu. Ha en bra dag - det vet ni att jag inte kommer att ha... ;)


beckyb

blev asarg för jag skulle precis sätta på tv:n när allt dampade ur och det fanns bild i två miniuter sen poff så blev det mörkt och efter det myrornas krig -.-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: