2009-05-02
 12:46:31

Lördag?!

Det känns verkligen som att det borde vara söndag idag, men eftersom vi fick en ledig fredag blev det genast en extra helgdag, och det tackar man för, det var välbehövt.
Det blir ett inlägg nu innan jag fixar lunch och drar ut, sen skriver jag senare ikväll, eller om vi har tur lite på eftermiddagen.
Det är fint väder och det verkar vara hyfsat varmt ute, så varma kläder är uteslutet! Fast man kanske borde ta med sig en jacka om/när solen försvinner. Men himlen är relativt molnfri så solen lär ju inte gömma sig bakom ett moln direkt. Men man vet aldrig.

Somnade runt tre i natt, jag kände mig trött men jag kunde inte sova innan dess. Lyssnade på musik, läste en bok... till slut hittade jag en bok som var så pass tråkig att jag kunde somna.
Det är fortfarande stökigt här inne. Böcker står på fem högar bredvid teven som även den står lite galet. Det ligger resväskor, övriga väskor och annat på golvet. Skokartonger fulla med en massa skräp... jag blir tokig, vet inte vart jag ska göra av med allt! Men snart får vi upp en hylla samt en tv-bänk med ett skåp, så där kan jag skuffa in lite saker också. Ska bli skönt att få ha gjort om lite här.

Nästa helg ska vi åka till IKEA och köpa några pallar, alternativt en fåtölj, ett litet hopvikbart bord, för att få mitt rum att se lite trevligare ut. Nu när pianot är borta och den stora hemska hyllan framför sängen nyss blev utburen har jag lite extra space att fylla ut. Trevligt!
Nej hörni, dags för lunch och sen utgång. Hörs sen!


Leia

Hej! Ha en fin kväll! =)

Kramar



PUBLICERAT: 2009-05-02, 19:10:23 | URL: http://onlyforever.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: