2009-05-23
 23:12:46

Lördag kväll

God kväll!
Idag har jag faktiskt varit på lite bättre humör. Ni som läste min blogg igår kanske märkte av mina ganska irriterade inlägg... även dagen innan. Haha, förlåt!

Idag åkte jag alltså hem till Fredrik, kom dit strax vid halv två och vi övade som planerat på musiken. Det gick ganska bra faktiskt, Marianne hjälpte Fredrik lite med hans ackord. Själv kan jag mitt utantill (stolt).
I alla fall drog vi hit senare, tog tåget som gick kvart över fem från Flemingsberg och var framme i Älvsjö cirka halv.
Vi drog till Vivo och handlade, det blev en kycklinggryta (ungefär) med ris, blev såklart jättegott eftersom jag lagade mat tillsammans med en blivande kock. Haha.

Snart dags att sova, orkar nog inte skriva mer för kvällen. Hörs imorrn. Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: