2009-05-27
 15:22:00

Hemma!

Kom hem för inte så längesen, nu sitter jag och äter lite, tar det lugnt och är glad att skoldagen är över. Visserligen var den inte så lång men det var skönt att komma hem.
Imorse när vi kom till skolan fick vi oss en mycket trevlig (och god!) överraskning då Lisa bjöd klassen på glass och jordgubbar som tack för att vi hjälpt henne nu när hon gått med kryckor. Tack, älskling - det piggade verkligen upp!

Efteråt fortsatte vi att jobba, men som jag skrev tidigare gick ju inte det så värst bra heller. Jag är ändå klar snart, ska ta mig an sammanfattningen och finslipa det övriga, sen lämnar jag in till Janne.
Dagen förflöt, kemiprovet gick ganska dåligt men jag hoppas att min redovisning blir bättre än själva laborationen.
Senare hade vi slöjd, jag är snart klar med min väska! Gud så skönt.
Det gäller att hålla ut nu sista dryga veckan... aaaah!

Jag längtar inte till klassresan på söndag... På något sätt känns det som att det kommer att bli en hemsk upplevelse med tanke på omständigheterna. Någonting kommer att hända som kommer göra att jag hamnar ännu längre ner i gropen. Vem ska man umgås med när alla redan är för sig själva? Det här funkar inte längre. Jag vill bara bort från allting.


J

Gymnasiet - Ny start, nya tag



PUBLICERAT: 2009-05-27, 15:31:41 | URL: http://merryhappy.blogg.se/
Lisa

Varsegod :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: