2009-05-18
 13:11:41

HEMMA REDAN? Jaaaa...

Gick till skolan imorse och redan då visste jag att jag skulle behöva gå hem senare. Återkommande problem, vilket resulterar i att jag nu sitter hemma, dricker besk tranbärsjuice (ska tydligen hjälpa... hmpf, hoppas det gör det också, så man inte gör allt detta i onödan) och... bloggar. Heh. Blir nog många inlägg att läsa sen.

Jag försökte verka lite tapper genom att stanna kvar och jobba i cafeterian, men smärtan nådde den gräns man nästan vill kräkas av, och då kände jag att det var lika bra att dra hem, så jag jobbade klart, hämtade mina saker och gick. Jag känner mig alltid så dum när jag går hem mitt under en skoldag, det känns alltid som att folk tror att jag skolkar. Hur lyckas Marcus slippa undan såna känslor? Visst, han är ju redan van, men ändå måste det väl kännas åtminstone lite konstigt.

Tänkte ändå kompensera för min skolfrånvaro, så jag skriver lite på min artikel i religion/svenska. Hoppas den blir bra... det måste den bli. Det är ju trots allt den sista uppgiften vi gör hos Janne, för all framtid. Sorgligt, men jävlar, vad jag ska jobba på den här. Alldeles strax ska vi ta tag i det. Men först lite bilder från helgen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: