2009-05-18
 13:35:23

Helgen i text och bild

Såja, bilder från helgen då.
Vi var på Årsta partihallars biltvätt för att tvätta Fredriks... cykel.



Man vill ju definitivt inte stå nära den här, kan jag lugnt påstå. Strålen är så pass stark att om man får för sig att tvätta händerna har man nog inga fingrar kvar efteråt.

På vägen därifrån hittade vi den här något felparkerade bilen. Jag kan bara säga att man får skylla sig själv om man kollar ut på snygga brudar medan man kör bil.






Väl hemma mötte vi Hugo som var på dåligt humör (det är han ofta, tro mig). Lyckades få en ganska cool bild på honom, orkade dock inte omredigera den så ni får nöja er med den som den blev.




Och han fick sig en trevlig present! Produkten är till för att hålla galna katter borta från ställen/möbler/saker man är rädd om, exempelvis soffan som många katter älskar att klösa på... kissa på. Sprutar man Piss Off på saker så håller sig katten borta.




Så jag hade det kul hos Fredrik i varje fall. Inte skönt med måndag igen, kan jag säga. Tisdag imorgon, en helt vanlig skoldag, sen på onsdag springer vi Sjöängsloppet, slutar efter det, sen är vi lediga torsdag och fredag. Skön vecka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: