2009-05-16
 11:17:06

Good Morning Sunshine

God morgon!
Vaknade vid halv elva någonstans, fick frukost på sängen! Har vaknat till lite nu, ska hoppa in i duschen strax och göra mig i ordning för dagen. Troligtvis blir det så att jag får gå hem till Fredrik, eftersom han fortfarande är på träning nu och cyklar hem efter det. Han vill nog inte komma hit svettig och trött, så jag får väl gå hem till honom efter att han duschat och fixat sig.

Känner mig inte så jätteaktiv, känner faktiskt mest för att bara ligga hemma just nu. Men jag känner själv att jag måste ut och röra på mig. Det är ju helg! Ikväll ska vi ju kanske ut och äta som sagt. Får se om jag kan antingen få ut pengar i förskott eller om jag kan låna lite av pappa. Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: