2009-05-03
 00:41:46

Godnatt bloggen

Ja, JAG ska inte sova. Inte än. Men bloggen borde sova. Verkligen.
Ibland skriver jag på tok för mycket om en massa onödiga saker, faktiskt.

Men en sak är det jag stör mig på. Har ni tänkt på att de största och mest lästa bloggarna ägs av innerstadsbor?
Vi tar ett exempel. Blondinbella. Mer behöver vi inte säga, hon bor på Östermalmstorg någonstans och köper nya kläder lika ofta som jag blinkar.
Kenza bor i Nacka-området men fortfarande är inte det någonstans i närheten av den klassiska benämningen på en förort. Det är typ som innerstan när man kommer till Nacka. Så vi räknar väl in henne där också.

Se på mig nu till exempel. En enkel, sextonårig tjej från Örby i Älvsjö någonstans i Stockholm, en av alla äckliga förorter. Hur poppis är jag på en skala? Okej, det var en retorisk fråga.

Men är inte det lite skumt?
Men hörni. Vi hörs imorgon. Ska träffa Sandra troligtvis, ska bli kul att träffa henne igen. Godnatt! ♥


Leia

Tackar! =)



Kram



PUBLICERAT: 2009-05-03, 14:17:23 | URL: http://onlyforever.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: