2009-05-03
 16:47:21

Godis

Hej hopp!
Idag har jag varit hemma hela dagen och umgåtts med min bror. Sandra hörde inte av sig och det gick inte att få tag på henne då telefonen var avstängd. Men det var ändå skönt att bara sitta hemma idag, ladda upp inför morgondagen då skolan börjar igen. Visst känns det som att helgen varit längre?

Vi har nyss gjort chokladbollar. Ett kladdigt men roligt jobb som nio och en halv gång av tio blir bra resultat. Såhär såg de ut när vi var klara:



Jag vet att du blev lite sugen nu, försök inte lura mig!
Det är alltså söndag idag och ikväll ska jag arbeta lite på mitt tal i engelska. Jag ska hålla tal om elva dagar och för mig är det ett tight tidsschema på grund av en viss scenskräck jag måste komma över. Snart ska betygen sättas och jag måste behålla mitt MVG. Eftersom det är det sista betyget som sätts i nian är det väldigt viktigt att jag klarar den muntliga delen. Pressure, pressure, I feel it.
Vad har ni för er ikväll?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: