2009-05-04
 08:50:57

God morgon!

Mitt första morgoninlägg, och det ramlar in efter halv nio på morgonen... Haha, ja morgonpigg är jag inte. Det kanske märks. Många stora bloggare lägger upp inlägg vid halv sju på morgonen då jag inte ens tänkt på att jag ska vakna. Men så extremt lär det inte bli när det gäller mig.
Faktum är att jag i natt har sovit på tok för lite. Somnade först runt halv ett, vaknade mitt i natten av någonting, gick upp för att dricka vatten, somnade om, vaknade till, gick upp. Det var för nästan en timme sen, och jag är fortfarande trött.
Ska försöka få ihop något i religionsarbetet innan jag går till skolan (det är ju därför vi fått sovmorgon), sen bär det av mot att ha NO-lektion i en timme, lunch, matte, engelska och sist gympa. Ser fram emot att sluta fyra idag...

Franskagruppen har åkt. F smsade "Hejdå <3" fem över sju imorse. Gullebulle, han tänkte på mig faktiskt. De kommer hem på torsdag igen, och Janne åkte självklart med dem. Det är därför vi har fått sovmorgon - vi har ingen vikarie. Hoppas det är såhär på onsdag också, för då slutar So/SV-lektionen elva! Vilket betyder att vi börjar efter lunch... typ en timme senare! Hoppas hoppas hoppas...

Nej, dags att jobba lite, äta frukost och gå till skolan. Vi hörs senare, ha en bra dag!


Anonym

fin blogg hörru:D



du kanske kan kolla in min blogg oxå,och skiva vad du tycker om den?:)(de är en skvaller blogg)



http://femsmultron.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: