2009-05-01
 18:01:45

Catastrophe

Första maj 2009, och vi har äntligen för första gången på flera år börjat möblera om i mitt rum.
Pianot är sönderslaget och slängt, garderoben är flyttad och ännu ett skåp har flyttat in. Det är ett sånt där skåp man kan snurra på, och på andra sidan hittar man en fullkroppsspegel. Skönt! En sån har jag alltid velat ha, och ännu ett skåp har jag bara nytta av för att jag har så många saker överallt.

Just nu är hela min säng full med böcker, skivor och annat, lite kläder och en söt väska jag saknat ett bra tag - minns ni min Chloé-väska jag köpte för två år sen? Ja, nu är den nästan helt trasig, så jag vågar inte börja använda den igen för att den är så söt. Jag vet inte hur jag ska få undan allt det här, för att hyllan jag tagit alla saker ifrån ska vi slänga nu, och för tillfället har jag ingen plats att lägga alla saker på. Bokhylla, någon?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: