2009-05-29
 23:54:07

Va' faan... en hockeymålvakt!

Hej! Ledsen att jag inte kunnat skriva på hela dagen, har inte varit hemma och inte orkat blogga, för jag var hemma hos Fredrik, vi slutade tidigare idag så vi gick hem, lämnade våra saker, köpte lite gott på Tempo och solade på Årstafältet. Solade ett bra tag, jag hann bli jättebrun (på en halvtimme ungefär... jag har en grym hudtyp, jag vet att ni är avis, hehe) och efter att vi solat klart drog vi hem och började planera inför middag. Det blev kycklingfilé i ugn med klyftpotatis och sås, som vi tillagade åt oss själva, Michael och Anders. Det blev jättegott som vanligt som när man lagar mat med Fredrik. Jag fattar inte hur han lyckas. Tycker faktiskt att han förtjänar minst VG i hemkunskap, men Lotta vägrar. Det fattar jag inte heller varför.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Dagens väder var helt underbart, kvällens likaså, lite kyligt bara men det var mysigt.
Börjat packa lite inför klassresan... eller okej, jag är nästan klar. Lika bra, så man har allt gjort. Ska hjälpa mamma lite med någonting imorrn, minns inte vad men jag får kompensera henne för att vi inte är hemma på Mors Dag. Nåja, vi hörs imorgon. Förlåt återigen för den dåliga uppdateringen, kommer mer imorgon! Lägger dock in veckans låt nu.
Hur ska ni fira mamma på mors dag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: