2009-03-31
 16:07:09

Utvecklingssamtal 16:30

AAAAAAAAAAAAAAAAH! Jag är jättenervös! Märks det, kanske?

Jag fick hem nya VeckoRevyn idag, ska läsa den senare. Nu ska jag bara skriva ett snabbt inlägg innan jag drar iväg på utvecklingssamtal.
Jag har haft en riktig otursdag. På morgonen skulle jag hacka lök på hemkunskapen (jag vet att du vet men låt mig få berätta klart) och löken rullar undan, jag skär rakt igenom halva nageln och pyttelite in i huden. Gissa vem som skrek? Ylva gnällde och blev sarkastisk, frågade om vi skulle åka till sjukhuset och grejer. Men jag är ju livrädd för blod och grejer, så jag förstår inte anledningen till hennes lilla utbrott. Det löste sig i alla fall med att jag fick ett plåster. SCHYST! Hoppas det läker sig bra för mina naglar växer så långsamt...

Jag får skjuts av pappa till plugget igen, mamma kommer att möta oss där och det lär bli ett historiskt utvecklingssamtal. Mamma OCH pappa kommer, det var längesen det hände. Och jag funderar fortfarande på om jag bör säga det där till Janne. Kanske i mild uttryckelse? Ja. Så får det bli. Vi hörs efteråt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: