2009-03-10
 22:29:17

Uppsatsskrivning

Det går inte så bra för jag är inte lysande på alla religioner. Saken är den att vi ska skriva en krönika med huvudfrågan:
"Är världsreligionerna kvinnofientliga, eller är det utövarna själva som är det?" Det beror väl på... jag kan tänka mig att typ islam är ganska kvinnofientlig... ja det är en lång historia men något ska jag få ner. Hjälp.

Bloggtorka har jag också. Vet liksom inte vad jag ska skriva... det var ingen lång dag idag i skolan i alla fall. Slutade fem i halv ett, jag och Fredrik drog hem till Niklas och vi gräddade våfflor till lunch, sen lekte vi med hans kylskåpsmagneter och bildade ord. Slutligen såg vi på videoklipp på Youtube och spelade spel. Sen drog vi hem, jag käkade mat och började smått tampas med uppsatsen. Ganska trist faktiskt.
Nej, nu är det dags att dra sig härifrån. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: