2009-03-25
 19:36:38

Up and down (Dag 5)

Träffade Fredrik efter skolan. Vi hann inte snacka så mycket dock, pluggade på Andra Världskriget och sen fick vi skjuts av hans pappa in till Globen. Vi skulle lämna in min telefon för att lagas på The Phone House, men killen i kassan sa att om jag gör det måste jag betala en avgift på 249 kronor för att stället man skickar in telefonen till kräver en avgift och den tänker inte The Phone House betala själva. Synd. Så ja, det får man väl göra då, inte blev det idag i alla fall. Får ringa till Sony Ericsson igen och be dem skicka mig ett sånt där kuvert där man kan stoppa i telefonen och skicka till dem. Fy skäms, Phone House!

... fortfarande känns det jobbigt att inte längre kunna kalla dig för min älskling.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: