2009-03-26
 20:12:36

Torsdag - fetprov imorgon!

Och jag har pluggat i 80 minuter i sträck nu... Tänkte att jag förtjänar en paus efter mitt hjärnsmältande, så man gör ju som vanligt när man slår på datorn.

1. Bloggen
2. Facebook
3. Bilddagboken
4. iTunes (som är mitt hem, det klarar jag mig inte utan!)

Sen bara tar man det lugnt och låter det ta sin tid. Jag har lyckats planera min kväll hyfsat bra. Ska försöka börja plugga igen till halv nio, i en halvtimme, sen ska jag duscha och sova tidigt. För imorgon börjar vi tio över åtta, ska möta Lisa 07.55 vid bron så jag måste gå hemifrån 07.50. Alltså måste jag upp hyfsat tidigt, så det är väl bara bra att försöka somna tidigare.

Det är fredag imorgon, och efter plugget har jag nog ingenting planerat. Det blir kanske filmkväll hos Fredrik med några i klassen. Får se om jag orkar, och om jag vill...
Hoppas ni har haft en bra dag. Min var väl som vanligt, ingenting att minnas.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: