2009-03-30
 18:07:21

Tjockholmen nästa stopp

Fan, vad tjocka vi kommer att bli, jag och min fikapolare Emilie. Vi äter som grisar, pratar strunt, äter, äter och snackar. Helt otroligt. Det slutar med att vi lägger upp benen på hennes säng och kör 40 situps. Haha! Jag skojar inte. Man får lite ångest när man äter rulltårta och muffins. Höhö. Och så är man mätt nu, när man vet att vi ska äta revbensspjäll till middag. Blä. Jag har ännu mer ångest nu.

Imorrn är det tisdag, vi börjar med hemkunskap och jag har ingen aning om vad vi ska göra för mat då, sen har vi musik, spanska (NEJ!), lunch, NO. Slut! Hey hey, en kort dag, vad skönt! 14.20, det säger man inte nej till. Men sista lektionen är dock jävligt onödig. 40 minuters NO då man hinner sätta sig ner och slå upp böckerna, resa sig upp och gå därifrån. Helt åt skogen. Lika bra att få sluta vid lunch, då kan man ju dra hem och äta istället, LYSANDE! Speciellt eftersom det blir fisk imorrn. Det vill man inte alltid ha, och vi får alltid stekt fisk, potatis och filsås. Det kanske låter gott, men för oss som går i Sjöängsskolan och har gjort det ett tag vet om att det inte blir gott efter att man får det praktiskt taget varje vecka i flera år.

Nej, jag skriver kanske senare ikväll. Ciao!


Lund

Du har ett jävla Nationellt prov EFTER SKOLAN, tackvare Gun-Britt och Sadist-Sergio.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: