2009-03-15
 02:27:15

Sleepless

Jag är inte GALET trött, jag är bara trött.
Men klockan är kvart över två nu, borde jag inte ta och lägga mig då? Haha, jo.
Men jag vet inte... kan liksom inte sova. Har inte lust.
Så jag ska sitta uppe hela natten?
Det har jag inget emot faktiskt, sitter och pratar med Sandra på msn och det är alltid trevligt. :)
Imorrn... blir det inte av med det jag tänkte göra. Jag vet, jag är feg. Men det är väl för mitt eget bästa.

Jag är så utmattad i hela kroppen men den vill ändå inte sova. Jag fattar inte. Varför vill den inte bara slockna och vakna upp om tio timmar? Gud så skönt det vore att slippa bli väckt halv tio. Det är faktiskt söndag och det är min sista dag i frihet på en vecka. Jag borde låsa rumsdörren... så folk inte kommer dundrande in och gapar om frukost sådär übertidigt som bara vissa människor har en tendens att göra (och det är min familj). Haha!

Hjälp mig. Jag har ju fan sömnproblem. Det här är inte första gången jag inte kan sova. Det är varje natt! Och på Apoteket erbjuder de sömnhjälp och man kan få pengarna tillbaka om man inte är nöjd... men 400 kronor vet jag inte om det är värt. Eller? Jo fan det är det. Jag ska söka sömnhjälp i tabletter. Haha nej. Men något måste man kunna fixa...

Godnatt. Om jag nu ska sova.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: