2009-03-29
 22:43:07

Sleep

Dags att sova snart, tänkte klämma fram ett sista inlägg för dagen.
Det blir till att träffa Emilie imorrn och fika istället, vi båda slutar fyra så det är bara att hoppa på bussen och ta sig till Farsta direkt. Vi tog en promenad till Willy's idag och handlade lite, pratade på vägen. Jag tog ut en hundring på automaten utanför affären ifall att den lär behövas (som imorgon när vi faktiskt ska fika), känns skönt att ha pengar igen.
Sen satt vi ett tag hos henne och tog det lugnt, såg på teve. Jag drog hem vid halv sju och senare blev det mat. Skönt att ha gjort något idag i alla fall, tagit en skön promenad fram och tillbaka till Willy's. Som egentligen inte är mycket att skryta om, men det är bättre än ingenting.

Det blir något inlägg imorgon kväll när jag kommer hem (måndag igen! NEJ..!) och sen på tisdag får vi se... måste förbereda mig inför utvecklingssamtal! Jag har ju tidigare sagt att jag ska säga till Janne att det känns som att han underskattar mig. Saken är den att när jag säger att jag ska göra något så är jag hundraprocentigt pepp på det. Men när det väl ska ske ryggar jag tillbaka och fegar ur. Så jag får se hur det går med Janne-konfrontationen. Mamma kanske kan hjälpa mig på traven.
Det är ju meningen att lärarna ska kunna ta emot kritik eftersom vi elever ständigt får det. Och de ska ju kunna lyssna och kanske till och med ta åt sig av det vi har att säga. Det vore ganska skönt om Janne faktiskt gjorde det.

Vi får se vart ödet tar mig. Det gäller många situationer just nu. Godnatt på er. ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: