2009-03-12
 20:41:08

Shitday

Hade ont som satan idag, det var inte kul att gå runt i skolan då. Drog till vårdcentralen med Fredrik vid fyra, sen köpte jag antibiotika och grejer, drog hem. Det är jobbigt att ha ont. Dock är det bättre nu, och läkaren tror att jag är fri från skiten redan om någon dag. YES!

Ganska jobbig dag, okej bortsett från smärtan så okej, men vi slutade tidigt i alla fall. :)
Imorrn har vi nationella prov i engelska. Tror ni att vi får otur eftersom det är fredag den trettonde? Inte jag. Ju mer man tänker på det, desto mer risk har man att skapa sin egen otur för att man är så pass försiktig att det till slut händer något.

Okej... jag har återigen bloggtorka. Ganska trist när man väl tänker efter... ni har säkert läst de där stora bloggarna där de skriver flera A4 långa inlägg. Kan det hända så mycket på en dag? Hur kan man komma på ett ämne som är så stort...? Äsch, det kommer väl en sån tid för mig med. Haha, inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: