2009-03-02
 23:16:53

Måndag igen

Det var nog inte så farligt som jag hade trott. Eller jo, under matten höll jag på att gå under. Men det är väl alltid så, inget nytt.
Tisdag imorrn i alla fall, några saker att se fram emot, bland annat att träffa Fredrik efter plugget, sen klockan 21.00 är det säsongspremiär för Desperate Housewives! Åh, dagens höjdpunkt! :)

Jaha ja. "Magkänslan" som spökade hos mig igår finns inte kvar, det kanske bara var tillfälligt? Usch, jag vet inte vad det är för något. Kanske beror på allt som har hänt på sistone, på alla tankar, all ängslighet man går och bär på. Det är ju inte bra att gå och hålla det inne, men jag föredrar att inte dela med mig till hela världen, haha. Ganska dumt.

Imorgon har vi prov i musik. På torsdag har vi prov i spanska. På fredag ska vi lämna in en fackuppsats i svenska. Nästa vecka börjar nationella prov i engelska. Snart är det andra världskriget-prov. Andra nationella prov väntar...
Visst suger det att ha mycket att tänka på?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: