2009-03-20
 18:53:54

Långt inlägg

Min dag har inte varit bra. Jag fattar liksom inte, hur orkar folk med sånt här?
Fick veta en massa saker idag, pratade med honom och vi sågs även efter skolan för att reda ut allt.
Men det hjälper inte för vad han känner.
Han må ha känslor för mig, men han är kär i en annan.
Och jag fattar inte vad jag gjorde som var så fel.
Varför jag inte duger och räcker till.

Det hjälper inte att folk säger en massa positiva saker, försöker att blicka framåt.
Jag försöker att uppskatta deras omtanke, men jag har svårt att se det från den ljusa sidan.
"Det kommer att bli bra."
"Du kommer att kunna gå vidare."
"Det löser sig."

Så som jag ser det nu kan jag faktiskt ge svar direkt.
"Nej det kommer inte att bli bra."
"Jag kommer inte att gå vidare."
"Det löser sig INTE."

Jag är så jävla beroende av honom, hans kramar, hans kyssar, hans omtanke, hans kärlek.
Jag fattar inte hur det kunde bli såhär.
Varför just hon, varför inte jag?
Trodde vi skulle komma längre än såhär.
För jag har så mycket att ge, så mycket att dela med mig av.

Jag behöver ett mirakel...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: