2009-03-03
 18:16:56

Tisdag - tv-kväll!

Musikprovet idag gick inget vidare. Snarare åt helvete. Blir ju överlycklig om jag klarar godkänt, det har man ju inte förväntat sig riktigt. Men jag tror att det ska gå. Hoppas det i alla fall.

Hey, det är ju tisdag idag! Haha jag vet, det är en vardag men det är bra teve ikväll.

1. The Simpsons & Family Guy 19.00-21.00
2. Andra Avenyn 21.00-21.45.
3. Desperate Housewives 21.00-21.55.

Jag vet att Desperate Housewives och Andra Avenyn krockar brutalt med varandra men jag är nöjd ändå för jag kan se Andra Avenyn senare på kvällen via SVT Play på svt.se :) Hihi, det ser ljusare ut nu.
På tal om att det ser ljusare ut så börjar det bli ljusare ute och det mörknar senare än vad det gjorde för någon månad sen. Våren är på väg, wohoo!


Sandra

Nej, jag säger som Samantha i SATC...du och jag fanns i jag-hatar-family guy-mappen och nu blir jag tvungen att ta ut dig därifrån :( gissar på att fredrik har lärt dig att kolla på det :) Love <3



PUBLICERAT: 2009-03-11, 22:08:02 | URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: