2009-03-16
 22:57:08

Hey you

Åh jag är så LYCKLIG. Vi är lediga imorrn och jag kan bara chilla, ska inte tänka alls på skolan imorrn utan bara koppla bort allt och fokusera på annat. Försöka går ju, får bara se om det faktiskt funkar.
För fortfarande känner jag magsmärtan smygandes ibland. Och jag vill inte ha den kvar. Den har ju funnits så jävla länge, så varför kan den inte bara försvinna? Alltså, det har gått flera år utan att den gått bort. Jag borde uppsöka psykolog eller nåt.

Ska försöka sova ut imorrn och slippa somna under dagarna (haha, Axel somnade under filmen idag... visst var den seg men han kunde varit lite mer diskret... hoppas man inte råkar göra samma misstag!). Så jag ska läsa lite i den där Anne Frank-boken innan jag somnar. Nu är jag i alla fall nära slutet, och jag har varit duktig att inte hoppa över alltför mycket. Jag har väl bara hoppat över några stycken hit och dit som bara handlar om hennes familj, det tycker jag inte är jätteviktigt att läsa, speciellt när det fyller ut ett helt uppslag.

Jag har faktiskt märkt av några similarities mellan mig och Anne Frank. Hennes stora dröm var att få skriva en bok, åtminstone få jobba med att skriva, dessutom hatar hon allt med matematik och det kallar jag för att likna mig på bästa sätt.
Nej dags att läsa, sen ska jag sova lite tidigare för att dra nytta av min überlånga sovmorgon :) Ha det bra så hörs vi imorrn! Eller vem vet om jag inte smyger in ett inlägg senare ikväll?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: