2009-03-30
 22:07:51

God kväll!

Mmmmm, smakade på kvällen. Nä, den var inte så god. Jag har haft en okej kväll utan minsta tanke på plugg alls. Det är ovanligt, då man vanligtvis har saker att plugga till. "Åh nej, prov imorrn." "Åh nej, ska lämna in X imorrn." Skönt, nu har man ingetdera att tänka på! Nåja, den egna religionen har man knappt börjat med och jag minns inte deadline på detta, men det är nog ganska lång tid kvar.

Försöker skriva blogg med nymålade blodröda naglar, det funkar inte så bra. Mamma tyckte att jag passar i rött nagellack, jag har aldrig haft det förr så själv tycker jag att jag påminner om en vilsen clown. Och skiten vägrar torka på köpet! Vet ni vad som vore bra för såna här tillfällen? Trådlösa minihårfönar (vilket ord! Det hoppas jag kommer med i svenska ordlistan om några år), vilket fynd! Har ni sett den där annonsen som brukar smyga runt på olika sidor, om en blåsapa som sitter framför en platta där man lägger fingrarna, varpå apan börjar blåsa och på detta sätt torkar nagellacket snabbare! Jättesöt, ska visa en bild här nedan. Here we go.



Sen lägger man fingret på plattan framför med bananmotivet på, och trycker till på plattan, så börjar apan blåsa. Hur gulligt som helst! Denna finns att köpa på bland annat nätbutiken Megastore. Den drivs av 2 st (ej inkluderade) AAA-batterier och priset landar på 79:-. Perfekt för dem som inte har tid att sitta och vänta på att nagellacket ska torka.

Visst blev ni förvånade över att jag la upp en bild? Jag vet att jag är lat, jag orkar liksom inte alltid lägga upp bilder här, det sköter jag så snyggt på Bilddagboken istället. Nej, snart ska jag sova, vi hörs imorgon. Godnatt! ♥


Anonym

Den finns att köpa på Urban Outfitters :)

<3


elise

haha jag har den där apan hemma. jättesöt och ganska bra faktiskt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: