2009-03-13
 18:25:52

Fredagen den trettonde (igen!)

Två månader i rad har vi lyckats få ett datum som heter fredag den trettonde. Det är ganska skumt.
Idag hade jag nog ingen otur. Fick VG på krönikan angående kvinnoförakt, vilket kändes ganska bra, min våg går uppåt igen. Men fortfarande tänker jag ta upp det där på utvecklingssamtalet, för det räcker inte med endast ett betyg utan jag måste få feedback på vad jag kan förbättra. Det vore inte fel med lite "det här är du jättebra på"-snack också. Sånt blir man glad och motiverad av, och det är ju det lärarna vill, men detta har de inte ens tänkt på. :(

Ikväll är det fritt fram att bara göra vad man vill. Jag kanske ska träffa Sandra och Lisa, alternativt bara Sandra. Ska bli skönt att slippa sitta hemma själv. Emilie är borta hos Tias med Jeanette så henne träffar man inte... det var ett tag sen nu.
Snart ska jag dra och äta, vi hörs kanske senare eller så hör jag av mig imorrn!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: