2009-03-31
 22:49:55

(?)

Jag bara undrar vart fan världen är på väg.
Alla gör så konstiga saker, beter sig ännu dummare och man känner sig så vilse.
Onormal, som att man är svarta fåret, femte hjulet.
Ändå är man en av de få som lyckats hålla sig mentalt friska.
Folk får för sig att "den stilen" (det finns många olika men jag orkar inte dra upp dem nu) är bra för att några andra har åtagit sig den. Vi säger att de börjar testa droger, tar hål i ögonbryn, har tusen hål i öron, navel, näsan, läppen... Själv har man inte ens hål i öronen! Och visst, det passar på några med t.ex. hål i läppen, näsan, och i naveln kan vara snyggt. Men nu snackar jag om dem som lever för att ta så många hål överallt på kroppen som möjligt. De har på sig konstiga kläder som folk bara kollar snett åt, deras attityd går inte riktigt att förklara med alla upp- och nergångar... Vad är det för något?

Jag vet med mig att min förklaring var ganska luddig. Men det är väl ändå en bra beskrivning på hur folk är.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: