2009-03-05
 22:28:02

Ensam är stark(ast)

Idag började vi dagen med gympa. Linnéa skulle ha haft lektion men hon har sin lektion på måndag istället. Så idag körde vi lite lekar, började med pansarvagnskull och sedan körde vi kryssarkungen (mitt förslag som faktiskt gick igenom). Det gick ganska bra faktiskt. Faktum är att sista omgången slutade med att hela mitt lag slagits ut - förutom jag... Det var en skum känsla att försöka slå ut alla killar när man är ensam tjej. Pinsamt.
Killarna fuskade ett antal gånger förresten, det var riktigt taskigt. Men jag var bäst. Haha. Skojar bara. Men det var nåt nytt.

Efter plugget drog jag och Fredrik hem till honom. Vi satt och snackade med hans pappa ett tag, sen satt vi vid hans älskade dator, lyssnade på musik och sen efter ett tag drog jag hem.

Jag borde skriva fackuppsats, och den ligger här i bakgrunden på datorn... men det går inte så bra för jag har hjärnsläpp. Det kanske också beror på att jag sitter och skriver blogg samtidigt. Det är nog inte så bra, haha.
Så jag ska nog ta och ägna mig åt lite skolarbete nu. Vi hörs imorrn!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: