2009-03-14
 17:57:20

Dagen räddad, kvällen kvar...

Trodde för ett tag att jag skulle få vara ensam idag, då Fredrik drog tidigare för att träffa Johan och Niklas. Jag smsade runt till lite folk och slutligen dök Lisa upp och frågade om vi inte kunde åka in till Farsta. Så det gjorde vi, och vi köpte presenter till Louise som fyller år på tisdag (försök inte, jag skriver vad vi köpte efter att hon fått presenten. Ryktet går fort...) och vi hälsade på hennes mamma Rodhe som jobbar på Triumph. Det blev till att stå där och prata ett bra tag, sen tog vi oss hemåt och jag blir den som får slå in Lollos present. Inte mig emot, haha.

Ikväll kanske jag träffar Emilie, annars blir jag själv. Det är ingen hemma här ikväll så det vore trist att behöva sitta själv och ruttna. Man blir så deprimerad när man är helt ensam. Skillnad är det ju om familjen är hemma... men annars känner man sig bara så tragisk. Nej jag får se till att hitta på något! Ska ner och laga mat snart, sen får jag tjata lite på Emilie. Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: