2009-03-08
 22:01:20

Ångest

Söndag idag igen. Det är ofta man frågar sig själv hur helgen kunnat kännas kortare än den faktiskt varit.
Fast helgen har inte varit helt bortkastad ändå. Idag promenerade jag hem till Fredrik. Egentligen skulle jag ha tagit bussen men eftersom jag missade den orkade jag inte stå kvar och vänta, så jag gick. Hela vägen. Vilken bedrift! (Hörde du ironin? Vad konstigt! Jag också.)
Vi lagade mat efter ett tag, det blev kyckling i ugn med ris eller pommes frites. Jag som praktiskt taget är uppvuxen på ris och äter det några gånger i veckan valde det fetare alternativet, medan bröderna Larsson valde det alternativ de påstår sig äta två gånger om året. Ris. Så visst, det gjorde inte mig något.
Senare gjorde vi efterrätt, chokladpudding. Gjorde så att jag mådde lite illa men det blev okej ändå, vi gjorde en liten vanilj-twist; hade vaniljsocker i grädden. Det var något, du.

Åkte hem vid kvart i sex, käkade middag, vi såg på "Jeff Dunham: Arguing with myself" ikväll och sen har det väl inte hänt så mycket mer, antar jag. Imorrn börjar vi med SO/SV och då måste jag köra järnet nu sista kapitlet om Andra världskriget. Det är gympa imorrn, och jag skäms för att säga det - men jag tror jag glömde Emilies mjukisbrallor i omklädningsrummet sist. Hoppas det är någon vänlig själ som har lagt dem i hitteskåpet, annars efterlyser jag de jävlarna på expeditionen. Lika bra.

Har ni haft en bra kväll? Det hade jag. Men inte nu längre... *biter på naglarna* Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: