2009-03-04
 17:34:58

4/3-09

Sovmorgon till 11:55 idag, ganska skönt! Fast jag sov bara till halv nio för att jag senare skulle till Fredrik för att äta lunch där innan vi drog till skolan.
Landade utanför hans dörr tio, och efter några hundra år öppnade han dörren (han låg i badet och påstod sig inte höra...) och jag fick stå och beuuuuuundra hans nya högtalare. Han köper ju nya hela tiden så det spelar ingen roll. Man kommer ju inte in storögd och säger "VA, ÄR DE DÄR NYA?!?!?!" för det vet man redan att de är. Han är lite av en tekniknörd.

Vet ni vad jag stör mig på? Att man under dagen kommer på något jättebra att skriva om i bloggen, men sen när man väl är där så... har man glömt det! Helt sjukt. Det är så irriterande. Och det brukar vara ganska bra saker, så det är ju synd att man ska glömma det.

I alla fall, ikväll ska jag plugga till spanskaprovet som är imorrn och det kommer nog gå bra *tänker positivt*. Hoppas på minst VG, det är i alla fall det jag tror att jag kommer kunna prestera. Jag kan INGENTING om Argentina, Nicaragua eller något annat land som vi ska kunna. Fast ikväll ska jag kriga, som Armin säger. Fast han ska kriga för sin fackuppsats och jag för spanskaprovet. Jag däremot måste skicka min fackuppsats från skolan till min mail imorrn så att jag kan jobba med den hemma och lämna in på fredag. Och om inte... får jag väl lämna in den absolut senast på måndag. Men Janne lär inte bli glad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: